خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم:

دنیای غرب هیچ گاه به فکر جوانان ایرانی نبوده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۰۸۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: دنیای غرب هیچگاه به فکر جوانان ایرانی نبوده و نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدمحمد حسینی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ‌۹ دی قزوین با اشاره به اینکه مردم ایران هیچگاه درگیر اقناع تبلیغات دشمنان خود نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: بینش سیاسی بالای مردم ایران مثال زدنی است زیرا آنان در تمامی صحنه ها نشان داده‌اند که می‌توانند در لحظات بسیار حساس نیز تصمیم درست را بگیرند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد و اسلامی با اشاره به اینکه امروز قوه قضاییه منشا امید در جامعه شده و با تمام افراد اخلال‌گر در امور اقتصادی به طور قاطع برخورد می‌کند، افزود: بدون شک با رفتار جهادی سایر قوا نیز می‌توانیم ضمن حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، گام‌های اساسی در سایر زمینه ها برداریم.

حسینی با بیان اینکه برخی‌ها در زمان فتنه ۸۸ با تردید آفرینی در داخل کشور تلاش می‌کردند همسو با دشمنان و منافقان خارج از مرزهای ایران ذهن مردم را مشوش کنند، اظهار کرد: مردم با بصیرت، آگاه و هوشیار ایران اسلامی همانند گذشته با ولایت همراه شدند و این مساله باعث شد تا فتنه آشوبگران دوباره ناکام مانده و به ثمر نرسد.

به گفته وی ، در زمان جنگ صفین و خوارج دشمنان تلاش می‌کردند تا مردم را از ولی زمان خود دور کنند و این در حالی است که جنگ رسانه‌ای دشمن بر ذهن برخی از افراد نیز اثر می‌گذاشت.

این وزیر سابق وزارت ارشاد با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که نبرد حق علیه باطل همیشگی است و دشمنان از کینه و دشمنی خود هیچگاه دست برنمی‌دارند، اظهار کرد: روزهای ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و ۹ دی هرگز در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیستند زیرا مردم در وقایع یاد شده و به صورت خودجوش به حرکت درآمدند و این در حالی است که همین روحیه حق طلبی مردم مومن باعث شده تا انقلاب اسلامی ایران همچنان پایدار و استوار باقی بماند.

حسینی یادآور شد: در دوران جنگ نیز این ولایت مداری مردم بود که باعث شد رژیم تا دندان مسلح بعث عراق با شکست، خاک ایران را ترک کند.

وی اضافه کرد: دنیای غرب هیچ گاه به فکر جوانان ما نبوده و نخواهد بود و به همین سبب باید تنها با تکیه بر توان داخلی و فناوری های بومی خود بتوانیم برپای خود بیایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز