خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان:

۳۳ میلیون مترمکعب آب در قزوین ذخیره شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۷۳۵

با انسداد ۲۱۳ حلقه چاه غیرمجاز بیش از ۳۳ میلیون مترمکعب آب در سفره‌های زیرزمینی استان قزوین ذخیره شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یدالله ملکی گفت: ۲۱۳ حلقه چاه غیرمجاز با همکاری ماموران ماده ۳۰ (ضابطان خاص) از ابتدای سال جاری تاکنون در استان قزوین مسدود و از بهره‌برداری آنها جلوگیری شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اعلام کرد: با مسدود کردن این چاه‌های غیرمجاز، بیش از ۳۳ میلیون مترمکعب آب در سفره‌های زیرزمینی استان ذخیره شده است.

ملکی به بررسی وضعیت‌چاه‌های مجاز استان اشاره کرد و افزود: در همین مدت با بررسی‌های صورت گرفته در  کمیسیون آب‌های زیرزمینی برای ۶۴ فقره پرونده چاه آب، مجوز پروانه بهره‌برداری صادر شد.

وی در خصوص نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌های مجاز نیز اظهار کرد: در مدت یاد شده با هدف مدیریت مصرف و جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌های مجاز، ۵۴۳ دستگاه کنتور هوشمند الکترومغناطیس بر روی چاه‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و شرب نصب شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عملیات گسترده احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی که بخش اعظم آن از طریق مدیریت بر روی کنتورها اعمال می‌شود، از سال ۹۳ شروع شده و همچنان در حال اجرا و پیگیری است.

 ملکی یادآور شد: 2 هزار و ۷۰۷ دستگاه کنتور هوشمند تاکنون بر روی چاه‌های استان نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز