خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تاکستان خبر داد:

کشته شدن 2 نفر بر اثر بی احتیاطی راننده کامیون در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۹۳۸

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از وقوع یک فقره تصادف و کشته شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی روز یکشنبه با اعلام این مطلب، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد تصادف در شهرستان  تاکستان بلافاصله ماموران  پلیس راهور و کلانتری ۱۲ برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه کامیون باری "بنز ۶ چرخ" با یک دستگاه موتورسیکلت دارای ۲ ترک برخورد کرده که راکب به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راهور علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو توسط راننده کامیون اعلام کردند، افزود: سرنشین موتور سیکلت بعد از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: در تصادفات موتورسیکلت بیشترین ضربه به سر راکب و سرنشینان این وسیله نقلیه می خورد که استفاده از کلاه ایمنی باعث کاهش ضربات وارده می شود.

وی یادآورشد: از همه راکبان موتورسوار تقاضا دارم با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی و از انجام حرکات نمایشی و خطر آفرین خودداری کنند تا شاهد بروز اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز