خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

21 سوداگر مرگ در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۲۲

با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۲۱ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان قزوین دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و رفاه عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی دیروز در شهرستان قزوین اجرا شد.

سردار حاجیان افزود: مأموران انتظامی با تشکیل تیم‌های عملیاتی در عملیات مشترک پلیس‌های تخصصی، ۲۱ معتاد خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در این طرح ۴۸ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد به ۸ واحد صنفی تذکر واخطار پلمب داده شد و ۵ باب ضایعاتی نیز تعطیل شد.

این مقام ارشد انتظامی استان از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در استان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

وی با اشاره به دستگیری ۸ سارق در این طرح اضافه کرد: کشف ۶ دستگاه موتور سیکلت سرقتی و توقیف ۱۱ خودروی دارای دستور قضائی از دیگر توفیقات پلیس بوده است.

سردار حاجیان خاطر نشا ن کرد: از ۳۲۷ واحد صنفی نیز بازدید به عمل آمد که ۳۸ واحد صنفی متخلف پلمب و به ۷۸ واحد صنفی اخطار و تذکر داده شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان، کشف ۲۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، ۸۸ بسته تنباکو و توتون، ۳۱۰ لباس نامتعارف، کشف ۱۲۱ پایه قلیان و پلمب ۴ سفره خانه و کشف ۸۱۰ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق از دیگر توفیقات این طرح برشمرد.

این مقام ارشد انتظامی استان، ضمن تأکید بر همکاری و ارتباط مداوم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز