خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره ارشاد اسلامی بوئین زهرا خبرداد:

ارسال ۶۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره عکس نینوا در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۳۰

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا از ارسال 621 قطعه اثر توسط 69 عکاس به دبیرخانه پنجمین جشنواره دوسالانه استانی عکس نینوا استان قزوین در بوئین زهرا خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، دبیر پنجمین جشنواره دوسالانه عکس نینوا گفت: برگزاری دوسالانه استانی عکس نینوا از جمله برنامه‌های شاخص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین‌زهرا است که هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود.

ابوالفضل جهانگیر بخت اظهار کرد: این دوسالانه هرسال در ۲ بخش اصلی یا عاشورایی و بخش جنبی یا آزاد و با محوریت ثبت آیین‌ها و مراسم ها و فرهنگ عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سطح کشور برگزار می‌شود که امسال بخش موبایلی (مراسم پیاده‌روی اربعین) نیز به بخش‌های جشنواره اضافه شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا با اشاره به اجرای مرحله اول دوسالانه استانی عکس  نینوا، ادامه داد: اطلاع‌رسانی فراخوان ۲ سالانه از ۱۰ شهریور ۹۸ همزمان با دهه اول ماه محرم‌الحرام آغاز شد و ارسال عکس‌ها از تاریخ  یکم تا دهم آبان ماه و به مدت ۱۰ روز از طریق ایمیل، پیام‌رسان ایتا و واتساپ و تمدید مهلت ارسال تا بیستم آبان ماه ادامه یافت.

وی اضافه کرد: آثار رسیده توسط یک گروه سه نفره از داوران متشکل از  شیرین برزگر و خلیل امامی از استان قزوین و پوپک خواجه امیری از استان البرز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین‌زهرا مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: از میان ۶۲۱ عکسی که مورد داوری قرار گرفت،  ۳۶ قطعه عکس از ۲۲ عکاس در سه بخش اصلی، جنبی و موبایلی مورد پذیرش داوران جهت چاپ و نمایش در بخش نمایشگاهی دوسالانه قرار گرفت که به تفکیک شامل  ۱۹ قطعه عکس در بخش اصلی(عاشورایی)، ۱۵ قطعه در بخش جنبی(آزاد) و ۲ قطعه در بخش موبایلی(مراسم پیاده‌روی اربعین) است.

جهانگیر بخت، اسامی عکاسان عکس‌های راه‌یافته به بخش نمایشگاهی دوسالانه عکس استانی نینوا اعلام کرد و افزود: در بخش اصلی (عاشورایی) به ترتیب حسین‌قلی‌خانی، پوریا ترابی، سارا ترکمن، مهری رحیمی، فهیمه کریمی، امین رحمانی، علیرضا رحمانی، علیرضا نصری، امیرحسین نظری، رویا غفوری، فاطمه حسین پور و الناز حسن‌پور آثارشان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دبیر پنجمین جشنواره دوسالانه استانی عکس نینوا ادامه داد: در بخش جنبی(آزاد) حنانه خاتونی، سعید برزگر احمدی، سحر سخنور مژدهی، رویا غفوری، امین مرادی، وحید بصیری، محمدرضا یوسفی، علیرضا نصری، هانیه نصر الهی، امیرحسین نظری و مهدی حسین زاده و در بخش موبایلی(مراسم پیاده‌روی اربعین) پوریا ترابی و علی تشکری می‌باشد.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار ارسال شده به این جشنواره،تاکید کرد: عکس‌های برتر هر بخش نیز از میان ۳۶ قطعه عکس مذکور انتخاب‌ شده و اسامی عکاسان برگزیده هر بخش در مراسم روز اختتامیه که چهارم دی ماه برگزار می شود، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز