خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون اسکواش:

امکان احداث زمین اسکواش در قزوین فراهم است

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۴۶

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: استان قزوین ظرفیت بالایی برای توسعه و احداث زمین برای ورزش اسکواش را دارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مسعود سلیمانی در دیدار با هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین اظهار کرد: احداث سالن‌های ورزشی در این رشته برای سرمایه‌گذاران جاذبه‌های لازم را دارد چون مانند رشته‌های دیگر از قبیل استخر شنا نیاز به نگهداری‌های بعدی ندارند.

رئیس فدراسیون اسکواش اضافه کرد: خوشبختانه در بسیاری از استان‌ها مدیران نسبت به این رشته، نگرش مثبتی داشته و برای توسعه آن تمام توان خود را به کار می‌بندند.

سلیمانی افزود: در استان قزوین نیز با فقدان سالن اختصاصی برای رشته اسکواش مواجه بودیم که هم اینک با رایزنی صورت گرفته برای اختصاص طبقه بالای سالن مدیریت بحران به این رشته و راه اندازی کورت ویژه برای اسکواش موافقت شده است.

این مسئول اضافه کرد: استان قزوین با توجه به نزدیکی به تهران، پایتختی کشور در زمان صفویه و وجود نیروهای جوان و با انگیزه ظرفیت زیادی برای توسعه این رشته ورزشی دارد و باید نهایت استفاده را از این ظرفیت‌ها داشت.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در این رشته ورزشی با فضای باز ایجاد شده و تغییر ذهنیت صورت گرفته روز به روز بهتر می‌شود.

اسکواش یکی از ورزش‌های مدرن امروزی به حساب می‌آید و ورزشکاران در آن برای ضربه زدن به توپ به منظور بازگشت و برخورد مجدد آن با دیواره تلاش می‌کنند.

رشته اسکواش در کل کشور ۱۸ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز