خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک تاکید کرد:

لزوم همدلی مدیریت شهری آبیک برای رفع چالش‌های موجود

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۲۲۳

فرماندار شهرستان آبیک بر لزوم تلاش، همدلی و انسجام مدیریت شهری برای رفع چالش‌های موجود شهر آبیک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور یکشنبه 17 آذر در مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک با اشاره به اینکه  نبود ثبات مدیریت شهری در دو سال گذشته، آبیک را با مشکلات زیادی  مواجه کرده است گفت: مدیریت شهری باید تلاش کند با شتاب بیشتری شهر را در ریل اصلی قرار دهد.

احمدپور با بیان اینکه تا یکدلی، همدلی و اتحاد در شورا حاکم نشود، شهردار موفق نمی شود، افزود:  اگر در حوزه مدیریت شهری، هماهنگی و تعامل بیشتر شود کارها شتاب بیشتری خواهد گرفت. 

فرماندار آبیک از اعضای شورای شهر آبیک و شهردار جدید این شهر خواست، پیگیر اعتبارات و پروژه های شهری باشند.

تلاش مدیریت شهری برای رفع چالش‌های آبیک

احمدپور ایجاد آسایش، رفاه، پیشرفت و عمران شهر آبیک را از شاخصه‌های حوزه مدیریت شهری بیان کرد.

  به گفته فرماندار آبیک، بدهی شهرداری، عدم تکمیل سیستم فاضلاب (اگو)، ساخت و سازهای غیرمجاز، حاشیه نشینی، معوقات کارگری، نداشتن درآمد پایدار و پروژه های نیمه تمام از چالش‌های موجود در حوزه مدیریت شهری آبیک است.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: با توجه به شرایط فعلی بودجه و مشکلات موجود، نباید انتظار انجام کار خارق العاده از شهردار جدید آبیک داشته باشیم و مدیران ادارات مختلف باید همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

به گفته احمدپور، آبیک از شهرهای با قدمت استان قزوین محسوب می‌شود اما به جایگاهی که استحقاق آن را داشته، نرسیده است.

وی افزود: لازم است مدیریت شهری آبیک خارج از منیت‌ها و تعلقات جناحی و شخصی به نفع همه مردم گام بردارند.

 احمدپور با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی حق سنگ اندازی در کار شهرداری یا دستگاه های دیگر را ندارد گفت: هویت مسئولان با مردم گره خورده و اصالت آنان توسط مردم تایید می‌شود و لازم است همه برای خدمت به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز