خبرگزاری کار ایران

پنجشنبه ۱۴ آذر برگزار می‌شود؛

جشنواره فرهنگی- ورزشی فراغت بانوان با ورزش در آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۰۰۸

مسئول امور ورزش بانوان شهرستان آبیک از برگزاری جشنواره فرهنگی- ورزشی فراغت بانوان با ورزش در این شهرستان در روز پنجشنبه 14 آذر ماه خبر داد.

نازنین‌زهرا اجلی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: این جشنواره با هدف توسعه ورزش در بین قشرهای مختلف بانوان شهرستان آبیک و ارتقای سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی آنان در سالن کوثر شهر آبیک برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره طبق دستورالعمل، تیم‌های سه نفره از یک خانواده شامل مادربزرگ، مادر، دختر و خواهران تشکیل می‌شود و در رشته‌های 5 گانه دارت، طناب‌زنی، یه قل دو قل یا لی‌لی، بسکتبال و بدمنیتون به رقابت می‌پردازند.

مسئول امور ورزش بانوان شهرستان آبیک از پیش‌بینی شرکت حدود 50 تیم سه نفره خانوادگی در جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش در شهرستان آبیک خبر داد و گفت: هر تیمی ملزم به شرکت در سه رشته ورزشی 5 گانه مذکور است.

اجلی افزود:  به نفرات اول تا سوم شرکت‌کننده در جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش جوایزی اهدا می‌شود.

وی به یک هزار و 748 ورزشکار خانم بیمه شده در شهرستان آبیک تا آخر آبان ماه امسال اشاره و مطرح کرد: این بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی به فعالیت می‌پردازند.

فعالیت ورزشی راهی برای خروج ذهنی بانوان از مشغله‌ها

این مسئول  داشتن فعالیت ورزشی و تحرک بدنی را در تقویت روحیه بانوان و تحکیم بنیان خانواده به دلیل حاکم شدن آرامش روحی و روانی ناشی از ورزش کردن را تاثیرگذار دانست و اذعان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان نوعی استراحت و تفریح برای خروج ذهنی و روانی بانوان آبیک از مشغله‌ها و مشکلات زندگی محسوب می‌شود.

مسئول‌امور ورزش‌بانوان شهرستان آبیک افزود: همچنین این جشنواره علاوه بر بروز خلاقیت‌ها و استعدادهای بانوان، موجب کاهش استرس از آنها شده و اوقات فراغت آنها را هم پر خواهد کرد.

اجلی ادامه داد: ورزش در ارتقای سلامت جسمی و روحی و روانی و نیز افزایش نشاط و شادابی بانوان نقش بسزایی ایفا می‌کند که از بانوان درخواست می‌شود برنامه ورزش را در زندگی خود برنامه‌ریزی کرده و به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز