خبرگزاری کار ایران

کارشناس مشاور پروژه‌های مهندسی آب شهرداری قزوین:

احداث سد لاستیکی به حقابه باغستان قزوین آسیب نمی زند

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۷۴۶

کارشناس مشاور پروژه‌های مهندسی آب شهرداری قزوین گفت: احداث سد لاستیکی بر روی رودخانه باراجین برای حقابه باغستان سنتی مشکلی ایجاد نمی‌کند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضایی قلعه در جلسه علنی پارلمان محلی این شهر با بیان این مطلب گفت: درکنار احداث پروژه کمربندی شرق، 17 هکتار اراضی آزاد شده ایجاد می‌شود که باید از این ظرفیت در توسعه مراکز تفریحی و گردشگری و ایجاد منظر آبی استفاده کرد.

وی با تأکید بر این مطلب که  باید از ظرفیت رودخانه ها که جزو شریان های اصلی شهر هستند، استفاده شود. افزود: احداث سد لاستیکی و دریاچه می‌تواند یک پروژه تفریحی- گردشگری باشد که قزوین سال‌ها از داشتن آن بی بهره بوده است.

کارشناس مشاور پروژه های مهندسی آب شهرداری قزوین با تاکید براینکه احداث این سد برای حقابه باغستان مشکلی ایجاد نمی کند، افزود: با توجه به این که از حدود دی ماه تا خرداد ماه آبیاری باغستان انجام می شود، عملا برای حقابه آبیاری باغ ‌های پایین دست مشکلی ایجاد نمی شود.

نگرش مثبت به احداث این سد و ساماندهی  رودخانه باروشهای جدید و توجه به اراضی آزاد شده در پروژه کمربندی شرق ازجمله دیگر مباحث ذکر شده توسط کارشناس مشاورپروژه های مهندسی آب شهرداری قزوین دراین جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز