خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان قزوین:

جوی آرام بر هوای استان قزوین حاکم خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۲۱۲

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز تا روز چهارشنبه جوی آرام بر منطقه حاکم خواهد بود و بارش‌هایی را در استان نخواهیم داشت و در این مدت سمت و سوی جریانات جنوبی بوده و سرعت وزش باد ملایم است.

مریم بهروزی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین، با اشاره به وضعیت دمای این استان اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا دمای هوای شهر قزوین امروز به ۹ تا ۱۰ درجه سلسیوس برسد که این افزایش، پیامدهایی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: براساس این پیش بینی، آسمان استان قزوین نیمه ابری تا ابری است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از امروز تا روز چهارشنبه جوی آرام بر منطقه حاکم خواهد بود و بارش‌هایی را در استان نخواهیم داشت و در این مدت سمت و سوی جریانات جنوبی بوده و سرعت وزش باد ملایم است.

بهورزی با اشاره به وضعیت دما در ۲۴ ساعت گذشته گفت: دمای منفی ۷ درجه سلسیوس برای شهرستان آوج و گرمترین دما هم مربوط به شهر رازمیان با ۹ درجه سلسیوس بوده است.

کارشناس هواشناس استان قزوین ادامه داد: در چند روز گذشته شاهد بارش های نسبی در برخی از مناطق استان بودیم که گاها هوای سردی به منطقه حاکم شده بود.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته، دمای هوای شهر قزوین منفی یک تا ۸ درجه سلسیوس بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز