خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد:

سهم بالای قزوینی ها در سرانه کمک به ایتام

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۷۳

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ازدیاد سهم استان قزوین برای کمک به ایتام در میانگین سرانه کشوری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مجید مومنی با اعلام این خبر گفت: در نیمه نخست امسال سرانه ایتام از محل کمک حامیان بیش از ۴۴۸ هزار تومان بود، که این طرح از مجموعه طرح‌هایی است که مشارکت در آن با مبالغ بسیار کم هم امکان پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: تعیین رقم برای کمک به یتیم از سوی حامی است در نتیجه افراد به فراخور توان و علاقه خود در این طرح مشارکت می‌کنند که اغلب حامیان خود کمک‌ها را افزایش می‌دهند.

مومنی اعلام کرد: سرانه دریافتی ایتام از محل کمک حامیان در استان بالاتر از میانگین کشوری است البته این رقم در برخی شهر‌ها و مناطق استان بسیار بالاست به طوری که در خرمدشت سرانه دریافتی ایتام از محل کمک حامیان بیش از ۸۶۹ هزار تومان است، ولی باید این رقم با کمترین سرانه استان که در ضیاء آباد با رقم بیش از ۲۱۶ هزار تومان است به تعادل برسد تا کمک‌های حامیان متوازن‌تر باشد.

این مسئول افزود: کارشناسان طرح اکرام ایتام باید حامیان را در انتخاب فرزند کمک کنند تا فرزندان انتخابی آن‌ها از میان افرادی باشد که نیازمند کمک بیشتری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز