خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار قزوین از چهار واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۸۲۸

هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین روز سه شنبه با حضور در شهرک صنعتی لیا از چهار واحد تولیدی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این بازدید، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار، محمد شفیعی فرماندار قزوین، مرتضی علیخانی مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مجید زکی زاده مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان حضور داشتند.

استاندار در ابتدا از شرکت کابل سازی افق البرز در زمینه تولید انواع سیم و کابل صنعتی و خانگی بازدید کرد.

این شرکت هم اکنون با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری برای ۳۲۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

بازدید از طرح توسعه این شرکت با سرمایه گذاری ۸۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۷ نفری از دیگر برنامه‌های استاندار در این واحد تولیدی بود.

پیمان سپاری ارزی، بوروکراسی اداری و مشکل در صادرات از جمله معضلات این واحد تولیدی بود که در این دیدار توسط مدیران شرکت اعلام شد.

استاندار در ادامه از شرکت شیمیایی بهداش در زمینه مواد شوینده و بهداشتی با ۴۸۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۴۳۰ نفر اشتغالزایی بازدید کرد.

همچنین استاندار از طرح صنعتی در حال ساخت این شرکت با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر که تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد دیدن کرد.

جمالی پور همچنین از یک واحد تولیدی دیگر در زمینه محصولات شوینده(فارکو شیمی) با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون یورویی خارجی در این شهرک بازدید به عمل آورد.

استاندار در ادامه از یک واحد مشکل دار در زمینه تولید کاشی سرامیکی و دیواری واقع در کیلومتر ۳۵ جاده قزوین-بوئین زهرا بازدید کرد.

این واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال اسمی ۴۳۰ نفر در سال‌های گذشته به دلیل برخی مشکلات مدیریتی، اختلاف حساب با بانک و کمبود نقدینگی با مشکل در تولید مواجه شده است که در این دیدار دستور لازم برای حل مشکلات آن در ستاد اقتصاد مقاومتی صادر شد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز