خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید جمعی از زنان بازرگان کشور از نمایشگاه توانمندی صنایع قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۸۲۷

۱۴ تن از اعضای کانون زنان بازرگان کشور روز سه‌شنبه از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این بازدید با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار پروانه فعالیت صنعتی در استان قزوین صادر شده است، گفت: تعداد واحدهای تولیدی فعال در حدود سه هزار کارخانه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار محصولات تولیدی از ۳۰۰ کارخانه در این نمایشگاه قرار دارد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت‌های فراوانی در حوزه صنعت و بازرگانی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

سیده فاطمه مقیمی رئیس‌کانون زنان بازرگان کشور، معصومه مرادیان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین و فاطمه غفوری رئیس کانون زنان بازرگان استان قزوین در این بازدید حضور داشتند.

در کنار برگزاری نخستین نشست ملی کانون زنان بازرگانان، بازدید از واحد صنعتی پارسیان حریر البرز در شهر صنعتی البرز، نشست با اعضای اتاق بازرگانی، دیدار با استاندار و تشکیل نشست راهبردی کانون ملی زنان بازرگان در پارک علم و فناوری از دیگر برنامه‌های سفر اعضای کانون زنان بازرگان کشور به قزوین است.

در نشست ملی کانون زنان بازرگان، زنان عضو هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و گرجستان نیز حضور دارند.

کانون زنان بازرگان استان قزوین از اسفندماه سال ۹۶ تشکیل شده و اکنون دارای ۲۷۶ زن بازرگان و تاجر است که از این میان ۵۰ تن به صورت رسمی دارای کارت بازرگانی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز