خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد:

به دور از حاشیه ها، انجام وظیفه کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۹۳

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: باید سعی کنیم به دور از حاشیه ها آنچه را که بعنوان وظیفه برعهده ما نهاده شده انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل اداره ول راه و شهرسازی استان قزوی که با حضور معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد بیان کرد: بسیاری از مشکلات را می توان بدون اعتبار حل کرد. توجه به نیروی انسانی، شایسته سالاری در مجموعه علاوه بر انجام پروژه های عمرانی بر میزان رضایت مندی مردم تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

وی گفت: با توجه به سوابق ابراهیم مبارک قدم مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین، از پی انتظار زیادی داریم و مهمترین خواسته ما لین است باید وقت یکروزه برای پلسخگویی به مردم داشته باشند و حداقل خواسته های آنها را برای ایجاد رضایتمندی مورد تظر قرار دهند.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: در کارگروه های زیربنایی، کمیسیون ماده پنج، کارگروه مقررات ساخت و ساز و غیره، باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را جذب نماییم.

فرخزاد عنوان کرد: در بخش های مختلف می توانیم از ظرفیت سرمایه گذاران در استان استفاده کنیم و تقاضاهای زیادی در حوزه ساخت و ساز وجود دارد اما باید به سرمایه گذار بخش خصوصی اهمیت دهیم و مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم.

وی افزود: در حوزه روستایی نیز نیازهای زیادی در پروژه های بزرگ  و کوچک داریم که باید با جلسات مختلف مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

فرخزاد گفت: باید سعی کنیم به دور از حاشیه ها آنچه را که بعنوان وظیفه برعهده ما نهاده شده انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز