خبرگزاری کار ایران

مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان:

۴۹۱ مددجوی قزوینی تسهیلات مسکن دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۰۲۰

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: ۴۹۱ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین تاکنون از تسهیلات مسکن بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابوالفضل خاکباز در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: طی شش ماهه نخست سال ۴۹۱ مددجو با پرداخت بیش از دو میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کرده اند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد برای رفع مشکل مسکن نیازمندان اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است؛ تا بتواند مشکل فقدان و یا تعمیرات مورد نیاز منازل مسکونی مددجویان را برطرف کند.

خاکباز اضافه کرد: فعالیت مسکن و عمران مددجویان در قالب احداث و خرید، کمک به بهسازی و مقاوم سازی، کمک به تعمیر و بازسازی مسکن و تکمیل واحدهای نیمه تمام اجرا می شود.

وی اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس اقدامات انجام شده در سال ۹۷ در نظر دارد تا زمینه خانه‌دار شدن خانوارهای سه نفره و بالاتر را تا پایان نیمه نخست سال ۹۹ فراهم کند برای این منظور اقدامات مختلفی را تدارک دیده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با اقدام سریع و تدبیر شایسته مدیریت کمیته امداد استان قزوین تعداد ۴۲۵ واحد مسکن مهر پیش از افزایش قیمت مسکن خریداری شده است و درحال واگذاری این واحدها براساس ضوابط و بخشنامه های ابلاغی، به افراد واجد شرایط هستیم.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در نظر دارد تا از ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکلات مسکن نیازمندان استفاده کند تا با رفع این مشکل بستر ارتقا بیش از پیش زندگی مددجویان فراهم شود.

خاکباز مسکن را یکی از نیازهای جدی محرومان دانست وافزود: براساس بررسی های انجام شده مسکن، یکی از سه نیاز اصلی محرومان است؛ لذا حل مشکل مسکن به طور جدی در دستور کار کمیته امداد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز