خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد:

برگزاری اجلاس نماز شهرستان‌ها همزمان با اجلاس قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۵۴۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بر برگزاری اجلاس شهرستانی نماز همزمان با اجلاس استانی و در نیمه نخست آذرماه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز شنبه در نشست شورای فرهنگی و اقامه نماز استان اظهار داشت: باتوجه به اینکه اجلاس سراسری نماز در اواخر آذر ماه سال جاری برپا خواهد شد، بنابر این اجلاس نماز استان قزوین پیش از اجلاس کشوری و در اوایل آذر ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌ها باید به فکر هرچه زودتر برگزار کردن اجلاس نماز در شهرستان های خود باشند، تشریح کرد: بهتر است اجلاس شهرستانی نماز همزمان با اجلاس استانی و در نیمه نخست آذرماه برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: محوریت اجلاس استانی نماز در حوزه دانش آموزی است و نقش آموزش و پرورش در این اجلاس به صورت پر رنگ‌تر دیده خواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود نقش فرهنگی مسجد و روحانیت را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار موثر خواند و افزود: مبنای پیروزی انقلاب اسلامی و پایه و اساس نهضت ما فعالیت‌های فرهنگی بوده و امروز نیز دشمن از فعالیت‌های فرهنگی ایران ترس و وحشت دارد.

وی افزود: در زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر اجلاس استانی نماز باید مجموعه‌های فرمانداری، شهرداری قزوین، سازمان تبلیغات اسلامی، صمت، کشاورزی، آموزش و پرورش، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صدا و سیما و ستاد اقامه نماز فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز