خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

پرداخت 130 میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۸۴

یک هزار و ۴۱۴ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل استان معرفی و تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار به آنها پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین روز سه شنبه با اعلام این خبر  اظهار داشت: در سال گذشته ۱۶۰ میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی به استان قزوین ابلاغ شده بود که برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای جذب این اعتبار انجام شد.

ناصر شفیع آبادی افزود: در این راستا یک هزار و ۴۱۴ طرح مشاغل خانگی با هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی به بانک‌ها معرفی شد تا ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه را دریافت کنند.

این مسئول گفت:تاکنون طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل استان ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند و مابقی پرونده‌ها نیز در دست بررسی قرار دارند.

وی اضافه کرد: این اعتبارات در کل استان توزیع شده است و خوشبختانه همراهی و همکاری خوبی در خصوص پرداخت این تسهیلات میان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان وجود دارد.

استان قزوین در سال گذشته ایجاد ۲۰ هزار و در سال جاری ۱۸ هزار فرصت شغلی را سیاست گذاری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز