خبرگزاری کار ایران

رضازاده خبر داد:

آغاز صدور پروانه شکار پرندگان در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۷۹

صدور پروانه شکار پرندگان که صرفا مختص متقاضیان بومی است در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین آغاز شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط‌زیست استان قزوین با اعلام این خبر افزود: صدور پروانه شکار پرندگان در استان با توجه به آغاز فصل شکار در ۶ ماهه دوم سال صادر شده است.

سیاوش رضازاده با بیان اینکه دریافت پروانه و صدور دفترچه شکارچیان از طریق پست انجام می‌شود، افزود: متقاضیان می‌توانند مدارک خود را به اداره پست استان تحویل دهند تا پروانه شکار بعد از صدور از طریق پست به آدرس متقاضیان ارسال شود.

وی اضافه کرد: روزهای مجاز شکار صرفا روزهای پنج شنبه و جمعه است و پروانه شکار نیز از تاریخ صدور تا ۳۰ آذرماه اعتبار دارد.

رضازاده با بیان اینکه تعداد مجاز شکار در هر روز مجموعا چهار قطعه است، افزود: پرندگان مجاز برای شکار شامل کبک معمولی، بلدرچین، کبوتر چاهی، کبوتر کوهپایه، کبوتر جنگلی و باقرقره شکم سیاه بوده و شکار پرندگان آبزی و کنار آبزی ممنوع است.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست استان گفت: صدور پروانه صرفا برای متقاضیان بومی است و هر شخص می‌تواند در طول فصل صرفا یک عدد پروانه دریافت کند.

به گفته رضازاده، پروانه شکار برای اتباع خارجی‌مقیم و غیرمقیم و افراد غیر بومی و همچنین افراد متخلف دارای محرومیت شکار یا دارای پرونده صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز