خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری استان خبر داد:

زمان برگزاری آزمون عملی استخدام نیرو در آتش‌نشانی قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۰۹۳

مدیر کل دفتر امورشهری و شورا‌ها استانداری از برگزاری آزمون عملی استخدام نیرو در مشاغل آتش‌نشانی در آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی مدیر کل دفتر امورشهری و شورا‌ها استانداری گفت: به اطلاع داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت مرحله بررسی مدارک آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش نشانی در سال ۱۳۹۸ می‌رساند، نتایج بررسی مدارک آنان از روز سه شنبه بیست و سوم مهر ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته است.

صالحی تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند با استفاده از کدملی و کد رهگیری با ورود به قسمت پروفایل خود، از نتیجه بررسی مدارک و وضعیت نهایی خود مطلع شوند.

وی اضافه کرد: معرفی شدگان برای آزمون عملی، لازم است در روز دوشنبه ۲۹ مهر شخصا با در دست داشتن مدارک شناسایی و دو قطعه عکس ۳*۴ با مراجعه به دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین معرفینامه خود را برای ارائه به طب کار دریافت کنند.

مدیر کل دفتر امورشهری و شورا‌ها استانداری گفت: برای آن دسته از داوطلبانی هم که در بخش وضعیت داوطلب، عبارت "شما درمرحله تکمیل ظرفیت برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید"درج شده، لازم است در روز پنجشنبه دوم آبان ماه شخصا با مراجعه به دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین مدارک خود را برای بررسی تحویل دهند.

صالحی افزود: این دسته از داوطلبان با مراجعه به اطلاعیه قبلی مرکز آزمون جهاددانشگاهی در خصوص چند برابر ظرفیت، از مدارک مورد نیاز برای بررسی مدارک مطلع شوند و در زمان و مکان مقرر، برای بررسی مدارک مراجعه کنند.

این مسئول اظهار داشت: در صورت تایید مدارک این داوطلبان، بلافاصله به مرحله طب کار و آزمون عملی معرفی می‌شوند.

مدیر کل دفتر امورشهری و شورا‌ها استانداری گفت: زمان برگزاری آزمون عملی ۸ تا ۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

صالحی تاکید کرد: معرفی داوطلب برای آزمون عملی هیچگونه حقی برای برای استخدام فرد ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: مراجعه نکردن در زمان و مکان مشخص شده به منزله انصراف داوطلب از ادامه فرآیند استخدام تلقی می‌شود و داوطلب هیچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

مدیر کل دفتر امورشهری و شورا‌ها استانداری گفت: گفت: مراجعه نکردن داوطلبان برای دریافت معرفی نامه طب کار به منزله انصراف تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز