خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه استان خبر داد:

روزانه 2 هزار اتوبوس زائرین اربعین از راه‌های ارتباطی قزوین تردد می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۱۸۱

روزانه ۲ هزار دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی (ع) از مسیرهای ارتباطی استان قزوین عبور می کنند که وضعیت عبور و مرور آنها از جهت ایمنی و کنترل ترافیکی آنها از سوی پلیس راه کنترل و رصد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری فرمانده پلیس راه استان قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی هفته و مصادف شدن اول هفته با اربعین حسینی و همچنین تردد چشمگیر زائرین "اباعبدالله حسین (ع)" به سوی مرزهای غربی کشور و بالعکس شاهد افزایش چشمگیر حجم سفر در راه های استان هستیم.

وی با اشاره به فعال بودن ۵۰ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۳۶ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی در جاده های استان تصریح کرد: تا روز یکشنبه بیست و هشتم مهر ماه شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در تمامی راه های استان قزوین خواهیم بود.

سرهنگ‌ بیگلری اضافه کرد: با توجه به اینکه به صورت روزانه  2 هزار دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده های استان هستند، نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به خصوص رانندگان اتوبوس ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام می شود.

 رئیس پلیس راه استان  توصیه کرد: رانندگان قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و در زمان رانندگی سرعت مجاز را رعایت کرده و از ارتکاب هرگونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند. همچنین طی هر ۲ ساعت رانندگی مستمر ۳۰ دقیقه استراحت کنند زیرا علت اصلی بیشتر تصادفات در راه ها ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز