خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:

خریداری بیش از سه هزار تُن گوجه فرنگی از کشاورزان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۱۰۹

۳۳۳۵ هزار تن گوجه فرنگی در طرح خرید حمایتی این محصول از کشاورزان استان قزوین خریداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام رحمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای طرح خرید حمایتی گوجه از کشاورزان تاکنون ۵۴۰۰ تن توسط مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه معرفی نامه برای تحویل گوجه فرنگی صادر شده که از این میزان ۳۳۳۵ تن بصورت حمایتی به کارخانجات تحویل داده شده است.

مدیر توسعه بازرگانی‌جهاد کشاورزی استان گفت: این میزان گوجه توسط مباشر خرید تعاونی روستایی استان و ارائه به کمیسیون خرید محصول مستقر در مرکز خرید طرف قرارداد خریداری شده است.

رحمانی گفت: طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان استان بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان توسط جهاد کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی در حال انجام است .

این مسئول تصریح کرد: گوجه کاران استان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم شامل؛ تصویر کارت شناسایی و ملی و تائیدیه شماره حساب بانک کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانهای مربوطه مراجعه و معرفی نامه جهت ارائه بار دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز