خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح علت تعطیلی سالن ورزشی زیاران/ سالن اجاره ای نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۹۱۰

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: سالن ورزشی شهدای روستای شهرستان آبیک به دلیل تحویل سالن توسط دهیار، موقتا تعطیل شده است.

مصطفی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: سالن ورزشی شهدای روستای زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک به دلیل تحویل دهیار این روستا به اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک به طور موقت تعطیل شده است.

 وی افزود: به شورای روستای زیاران اعلام شده بهترین فرد و حتی ورزشکار را برای تحویل و واگذاری سالن ورزشی مذکور به عنوان عضو شورای ورزش به اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک معرفی کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: دهیار روستای زیاران طی مکاتبه‌ای با اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک، اعلام کرده که دیگر نمی تواند مسئولیت سالن ورزشی این روستا را بر عهده بگیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی شهدای روستای زیاران اجاره‌ای نیست و در قالب تعمیر و نگهداری به افراد واگذار می شود و هزینه‌های فعالیت‌های ورزشی در این سالن نسبت به سالن‌های ورزشی شهری کمتر است.

 وی بیان کرد: به هر فردی که سالن ورزشی روستای زیاران تحویل داده شود، قرارداد منعقد شده و درآمدهای حاصله از این سالن برای خود سالن هزینه می‌شود.

این مسئول ورزشی افزود: پس از معرفی فرد تحویل‌گیرنده از سوی شورای روستای زیاران، سالن ورزشی این روستا به وی واگذار می‌شود و مشکل تعطیلی این سالن هم رفع می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک تصریح کرد: سالن ورزشی روستای زیاران دارای با ایراداتی در قسمت موتورخانه و سقف سالن مواجه است که با تخصیص اعتبارات، در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات اقدام لازم صورت می‌گیرد.

اسماعیلی یادآور شد: برای تعمیر و نگهداری سالن ورزشی روستای زیاران در فصل‌های بودجه‌ای، اعتبار پیش‌بینی شده که پس از تخصیص نسبت به تعمیر و تجهیز این سالن هم گام برداشته می‌شود.

شهرستان آبیک به مرکزیت  شهری به همین نام در شرق استان قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز