خبرگزاری کار ایران

در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا شد؛

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۱۲

سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شامگاه سه‌شنبه با حضور ۵۹ واحد تولیدی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسم افتتاح این نمایشگاه، علی فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، کاظم مجابی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان و علی‌اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین حضور داشتند.

 در این نمایشگاه واحدهای تولیدی مربوط به صنعت ساختمان از ۶ استان قزوین، یزد، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی و همدان محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: با وجود تولید مصالح جدید، شیوه ساخت ساختمان در سه دهه گذشته تغییرات چندانی نداشته است و وجود این نمایشگاه‌ها سبب می‌شود تا به سمت الگوهای جدید گام برداریم.

علی فرخ زاد افزود: آشنایی با شیوه تولید مصالح ساختمانی جدید و استاندارد، رونق تولید و به کارگیری از مهندسی نوین در طراحی و ساخت ساختمان از مهمترین اهداف این نمایشگاه به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای استاد کاران ساختمان، مهندسان ناظر و در نهایت بهره برداران صنعت ساختمان است که بتوانند از ظرفیت موجود در راستای شیوه‌های جدید ساخت اطلاعات کسب کنند.

این نمایشگاه تا ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپاست.

منبع دیپلماسی ایرانی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز