خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد:

ساماندهی واحدهای صنفی مخل تردد مردم با مساعدت دادستان آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۶۱

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از ساماندهی واحدهای صنفی مخل تردد مردم با همکاری و مساعدت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، همایش پلیس، امنیت و اصناف به مناسبت هفته ناجا در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران آبیک با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، سرهنگ مجید حسنوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک و مسئولان دیگر و جمعی از اصناف برگزار شد.

سرهنگ مجید حسنوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک در این همایش با اشاره به وجود بیش از دو هزار واحد صنفی در این شهرستان اظهار کرد: برخی صنوف مشکلات و دغدغه‌هایی را برای مردم ایجاد کرده‌اند این در حالی است که تعداد نمایشگاه داران و املاک داران در  شهرستان آبیک کم نیست.

وی افزود: برخی نمایشگاه داران شهرستان آبیک در پیاده روها عرصه را برای مردم تنگ کرده‌اند که لازم است در چارچوب قانون و میزان تملک خود، فعالیت کنند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: با مساعدت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، اعضای شورای شهر و شهرداری آبیک، وضعیت نمایشگاه داران و می‌فروشان و واحدهای صنفی که برای تردد مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، سر و سامان بخشیده می‌شود تا شهری منضبط با ترافیک روان و آرام و امنتری داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: اصناف در خرید و مایحتاج مردم وظیفه سنگینی برعهده دارند و برای تحقق این مهم باید در امور مردم تسهیل ببخشند.

حسنوند خاطرنشان کرد: برای محقق شدن شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» باید از امکانات و تجهیزات به روز به نحو احسن استفاده کنیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مورد وثوق مردم باشیم که کاری دشوار، مهم و سختی است اما تلاش در این زمینه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز