خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین:

ایستگاه‌های آتش‌نشانی قزوین به ویژه در مسیر راه‌ها با کمبود نیرو مواجه‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۷۸

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: ایستگاه‌های آتش‌نشانی قزوین به ویژه در مسیر راه‌ها علاوه بر کمبود نیرو با محدودیت‌های بسیاری مواجه‌اند.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت الله مهدیخانی روز یکشنبه در نشست با آتش‌نشانان قزوین که به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد؛ از فعالیت ۳۳ پایگاه شهری آتش نشانی در قزوین خبر داد و گفت: ۴۵۵ نیروی آتش نشان در این پایگاه های شهری مشغول خدمت هستند که ۷۰ نفر از آنها در بخش صنعتی (شهرک ها و نواخی صنعتی) هستند.

مهدیخانی افزود: ایستگاه‌های آتش‌نشانی استان به ویژه در مسیر راه‌ها علاوه بر کمبود نیرو دچار محدودیت‌های بسیاری از نظر ماشین آلات و تجهیزات و فرسدوگی ساختمان ها هستند که امکانات سازمان شهرداری‌ها هم جوابگوی هزینه آنها نیست.

وی اضافه کرد: قزوین یک استان صنعتی است که با خطر وجود انواع مواد شیمیایی خطرناک در واحدهای صنعتی و همچنین خودروهای حامل مواد شیمیایی در جاده ها مواجه است به طوری که ۴۰۲ واحد خطرناک در این زمینه شناسایی شده است.

مهدیخانی با بیان اینکه برخی دستگاه ها با وجود آئین نامه های موجود در این زمینه به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

وی در پایان از به روزرسانی بانک اطلاعاتی آتش‌نشانان قزوین از هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز