خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

شرکت 2800 نفر در آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌ها در قزوین/قبولی 3 درصد در آزمون

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۷۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: دو هزار و 800 نفر در آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌ها شرکت کرده بودند که 76 نفر یعنی سه درصد قبول شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد روز یکشنبه در نشست استاندار قزوین با کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: این موضوع به ویژه در شهرهای تازه تاسیسی مانند مهرگان که ساختمان‌های بلندمرتبه زیادی دارد مشکل زیادی مواجه کرده است که باید تلاش کنیم این مساله برطرف شود.

وی اضافه کرد: البته در مهرگان می‌توان با واگذاری زمین‌های عمومی توسط راه و شهرسازی و یا برخی منابع اعتباری، تا حدی نیاز به این تجهیزات را برطرف کرد.

فرخزاد همچنین در خصوص کمبود نیروی انسانی در آتش نشانی قزوین  نیزگفت: در حال حاضر ۵۰۰ نیروی آتش نشان در استان مشفول فعالیت هستند که با نیاز واقعی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی فاصله دارد و ما نیازمند نیروی متخصص بیشتر در این سازمان هستیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در آزمون استخدامی امسال آتش‌نشانی‌ها نیز ۲ هزار و ۸۰۰ داوطلب در قزوین شرکت کرده بودند که در نهایت با سهمیه اعلام شده ۷۶ تن از این افراد یعنی فقط سه درصد متقاضیان پذیرفته شدند و همین تعداد بالای داوطلب، نشاندهنده قداست و اهمیت این شغل پر خطر در بین مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز