خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

دفاع مقدس موجبات افتخار پرصلابت را برای کشور به یادگار گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۵۸

فرماندار شهرستان آبیک گفت: هشت سال طلایی دفاع مقدس موجبات افتخار پرصلابت را برای کشور به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در همایش بزرگداشت رزمندگان و ایثارگران عرصه جهاد و شهادت شهرستان آبیک که در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد، اظهار کرد: عزت، صلابت، شکوه و اقتدار نظام اسلامی به برکت انفاس قدسی شهدا و خانواده‌های مکرم شهدا و رهبری مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب تحقق یافته است.

فرماندارشهرستان آبیک ادامه داد: نقش و جایگاه ایران در تمام عرصه‌های سیاسی و نظامی و معادلات منطقه‌ای و عمده دنیا ویژه است.

احمدپور اضافه کرد: اقتدار ایران اسلامی نشأت گرفته از وحدت بین آحاد جامعه است که همه یکصدا و یک ندا باید تبعیت محض از مقام معظم رهبری داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید با اتحاد و انسجام در توسعه و پیشرفت کشور نقش موثر ایفا کرده و مثمرثمر باشیم.

این مسئول افزود: ملت ایران به وجود چنین کشوری که همواره افتخارآفرین بوده، افتخار می کند و به خود می بالیم در ایران اسلامی نفس کشیده و زندگی می‌کنیم.

در این همایش پرویز دشتی فرمانده گردان جندالله دوران دفاع مقدس، مادر شهیدان شجاعی و همسر  سیدالشهدای آبیک شهید سیداسماعیل طباطبایی مطالبی ایراد کردند و تندیس  ویژه ای به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز