خبرگزاری کار ایران

استقرار 10 دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرک های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۰۸۳

۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی برای ارائه خدمات ایمنی و مهار آتش سوزی‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز یکشنبه در این باره گفت: در راستای تجهیز شهرک ها و نواحی صنعتی به ایستگاه آتش نشانی به منظور ارتقای سطح ایمنی، مقابله با حوادث غیر مترقبه در حال حاضر هفت ایستگاه آتش نشانی فعال مجهز به ۱۰ خودروی آتش نشانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند و به زودی یک دستگاه خودروی آتش نشانی دیگر به مجموعه شهرک های صنعتی اضافه خواهد شد.

حمیدرضا خانپور افزود: تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ ساعت دوره های آموزشی پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی از جمله حریق برگزار و ۴۵۰ عملیات آتش نشانی اطفا حریق در شهرکها و نواحی صنعتی انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی برنامه هایب از قبیل خرید و تجهیز خودروهای آتش نشانی،  امداد و نجات، شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پر خطر، ممیزی و تهیه شناسنامه HSEE شهرکها و نواحی صنعتی ، بازدید های دوره ای توسط تیم منتخب از دستگاههای مرتبط ، آموزش های مورد نیاز واحدهای صنعتی، شناسایی کانون های خطر را موجب کاهش ۵۰ درصدی حوادث در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرک ها و نواحی صنعتی دانست. 

وی ادامه داد: دوره های بهداشت، محیط زیست ( HSEE )،عملیات ممیزی HSEE   برای ۴۰۵ واحد صنعتی در شهرکهاو نواحی صنعتی استان قزوین انجام شده است. 

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین همچنین از برنامه ریزی انجام فرایند ممیزی HSEE برای ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی تا پایان سال جاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز