خبرگزاری کار ایران

مسابقات لیگ فوتبال آبیگ؛

تیم جواهری منصور آبیک بر سکوی قهرمانی ایستاد/ کاپ اخلاق به تیم امید قشلاق رسید

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۴۱۹

تیم فوتبال جواهری منصور آبیک در مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان این شهرستان مقام نخست را کسب کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قزوین، پس از هشت سال توقف مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان آبیک در زمین چمن مجموعه تختی شهر آبیک کلید خورد.

رضا یعقوبی رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در این مسابقات 6 تیم از شهرستان آبیک شامل سه تیم‌های جواهری منصور، افق و پیشگامان از آبیک و همچنین سه تیم روستایی شامل تیم‌های امید قشلاق، پارسه خاکشان و محمودیان شرکت کرده بودند.

وی افزود: این مسابقات در زمین‌های چمن فوتبال شهر آبیک و روستای قشلاق در قالب 15 مسابقه برگزار شد که به مدت پنج هفته و در هر هفته، سه بازی برگزار شد.

این مسئول ورزشی ادامه داد: تیم فوتبال جواهری منصور به عنوان تیم قهرمان به عنوان نماینده شهرستان آبیک در سال آینده در مسابقات لیگ فوتبال دسته یک بزرگسالان استان قزوین حضور خواهد یافت.

تیم جواهری منصور آبیک بر سکوی قهرمانی ایستاد/ کاپ اخلاق به تیم امید قشلاق رسید

رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک با اشاره به بهسازی زمین چمن فوتبال شهر آبیک و طولانی شدن مدت پروسه این امر بیان کرد: با پیگیری‌های مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک و حمایت‌های مسئول هیأت فوتبال استان قزوین آماده‌سازی زمین چمن فوتبال مجوعه تختی شهر آبیک اجرایی شد و در خرداد ماه امسال تحویل گرفتیم که دو رده مسابقات فوتبال هم برگزار شد.

یعقوبی افزود: با پیگیری‌های مستمر پس از هفت سال که مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان در شهرستان آبیک راکد مانده بود  و برگزار نشده بود را احیا کردیم و این مسابقات را برگزار کردیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال نوجوانان شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم ایثار قهرمان شد.

این مسئول ورزشی با بیان اینکه مسابقات فوتسال نونهالان شهرستان آبیک با حضور 11 تیم برگزار شده است، اذعان کرد: در این مسابقات، تیم پدیده قهرمان شد و تیم تکنیک برتر نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

به گفته رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک، 12 داور از شهرستان آبیک، داوری مسابقات فوتبال بزرگسالان این شهرستان را بر عهده داشته‌اند که اسمعیل دوشا یکی از داورانی است که در لیگ کشوری سوت می‌زند.

در اختتامیه مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان آبیک، تیم امید قشلاق هم نایب قهرمان شد و هم کاپ اخلاق را از آن خود کرد؛ همچنین از تعدادی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان آبیک، پزشک‌یار و داوران مسابقات فوتبال بزرگسالان لوح تقدیر اهدا شد.

در پایان، کاپ قهرمانی به تیم جواهری منصور آبیک و کاپ اخلاق به تیم امید قشلاق اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز