خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) خبر داد:

طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در 71 روستای قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۳۸

طرح های محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) در ۷۱ روستای محروم مربوط به سه دهستان استان قزوین در حال اجراست.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در طارم سفلی، گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از ۲ سال قبل با هدف توسعه و عمران نقاط محروم فعالیت خود را آغاز کرده است.

سردار پاسدار محمد شاهرخی اظهار داشت: هم اکنون با هماهنگی این قرارگاه در سه دهستان زوارک الموت شرقی، دستجرد الموت غربی و  چوقور طارم سفلی عملیات خدمت رسانی در قالب اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در حال انجام است.

وی ویژگی طرح‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی را مردمی بودن عنوان کرد و گفت: این خصوصیت سبب شده تا طرح‌های عمرانی ما با کمک مسئولان تسری پیدا کرده رضایت اقشار اجتماعی را به همراه داشته باشد.

سردار شاهرخی به افتتاح هشت طرح عمرانی در روستاهای دهستان چوقور اشاره کرد و گفت: بیشتر این طرح‌ها در حوزه تامین آب کشاورزی و احداث راه روستایی بوده است که مهمترین مطالبه مردم ساکن است منطقه محسوب می‌شود. 

وی بودجه مصوب ادارات، کمک‌های مردمی و منابع مالی سپاه را محل تامین اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی عنوان کرد و اظهار داشت: ماموریت مهم سپاه خدمات رسانی به مردم است و ما اعتقاد داریم که با مردم بودن هویت اصلی ما را تعیین می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین همچنین گفت: یکی از اولویت های مهم ما این است که محرومیت‌ها  باید شناسایی شود و عمران و آموزش با مشارکت خود مردم در روستاها گسترش یابد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: وقتی از ظرفیت خود مردم در طرح‌های عمرانی استفاده شود، امید به زندگی و سطح رفاه اجتماعی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز