خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین خبر داد:

برگزاری ششمین دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران قزوین در روز دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۶۷

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین از ششمین دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران در روز دوشنبه، هشتم مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اکرم نجفی با اعلام این خبر گفت: یکی از راهبردهای اساسی برای خروج از بن بست آموزش های حضوری، استفاده از شیوه های غیرحضوری (مکاتبه ای) است و این روش علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های آموزش، منجر به استفاده تعداد بیشتری از افراد جامعه هدف از مفاهیم و مطالب آموزشی می شود.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری قزوین اظهار داشت: بر این اساس برنامه ریزی لازم جهت برگزاری ششمین دوره آموزش غیرحضوری دهیاران استان صورت پذیرفت و آزمون پایانی دوره نیز در روز دوشنبه مورخ هشتم مهرماه برگزار خواهد گردید.

وی در ادامه افزود: آزمون مذکور در ۶ سرفصل مجزا و به صورت متمرکز در محل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور استان برگزار خواهد شد و به منظور آمادگی بیشتر دهیاران، از قبل نمونه سئوالاتی در هر یک از سرفصل‌های آموزشی تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.

نجفی در پایان گفت: یکی از شاخص های موثر در ارزیابی عملکرد دهیاران، حضور در دوره های آموزشی و کسب حد نصاب قبولی در آزمون های مربوطه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز