خبرگزاری کار ایران

بخشدار محمدیه مطرح کرد:

گلایه مردم محمدیه از کاهش خدمات‌رسانی در بخش درمانی

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۰۷

بخشدار شهر محمدیه گفت: به دلیل کاهش خدمات‌رسانی در بخش درمانی شاهد گلایه و انتقاد مردم شهر محمدیه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، صادق قندی بخشدار محمدیه به همراه دادستان، فرمانده نیروی انتظامی بخش محمدیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج عصر امروز سه‌شنبه در بازدید سرزده از تنها درمانگاه دولتی شهر محمدیه با مشکلات مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی آشنا شدند.

بخشدار محمدیه در این بازدید گفت: در محمدیه و مهرگان خدمات خوبی در عرصه‌های مختلف ارائه شده اما در حوزه درمانی با توجه به افزایش جمعیت ساکن در آن و نیز مهاجر پذیری شاهد رشد جمعیت هستیم که مشکلاتی در خدمت رسانی ایجاد شده و نارضاتی را موجب شده است.

قندی تصریح کرد: جمعیت بالای صدهزار نفری بخش محمدیه نیازمند ایجاد تغییراتی در تقسیمات کشوری و شهرستان شدن آن است تا بتوان نیاز های مردم را در عرصه های درمانی پاسخ داد.

وی گفت: بسیاری از شهروندان برای دریافت خدمات درمانی به مرکز استان و سایر شهرها مراجعه می کنند که هزینه های سنگینی را متحمل می شوند که از مسئولان استانی انتظار داریم برای پاسخ به مطالبات مردم تلاش بیشتری کنند.

بخشدار محمدیه یادآورشد: به دلیل کاهش خدمات رسانی در بخش درمانی شاهد گلایه و انتقاد مردم هستیم و در ملاقات حضوری، به صورت مکتوب و تلفنی همواره از این وضعیت انتقاد کرده اند و انتظار دارند مسئولان در تامین نیازهای درمانی آنها بیشتر همت کنند.

وی اظهارداشت: نبود خدمات مطلوب و به موقع در درمانگاه محمدیه، طولانی بودن وقت پذیرش و همچنین کمبود دارو، نبود بخش تزریقات بانوان در شیفت شب و کمبود پزشک متخصص از مهمترین مطالبات مردم این بخش است که با پیگیری انجام شده و با صحبت هایی که با مسئولان این درمانگاه شد امیدواریم بخشی از مشکلات حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز