خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری البرز خبر داد:

تکمیل پل زیرگذر حصارخروان با هماهنگی ادارات

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۷۶

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: یکی از طرح‌های عمرانی مهم در این شهرستان اجرای پل زیرگذر حصارخروان است که با هماهنگی ادارات ذیربط برای تکمیل آن اقدام شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری روز چهارشنبه در بازدید از پل زیرگذر حصار خروان از توابع بخش محمدیه اظهار داشت: در شرایطی که محدودیت اعتباری مشکلات زیادی در اجرای طرح ها ایجاد کرده که باید با اولویت بندی بتوانیم از متوقف شدن کارها جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم با استفاده بهینه از اعتبارات نسبت به عملیاتی شدن طرح هایی که اثرگذار است همت کنیم.

نصیری یادآورشد: تعامل و همکاری بین بخشی میان مدیران می تواند زمینه تسهیل و تسریع در خدمت رسانی را مهیا کرده و وضعیت بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز اظهارداشت: یکی از طرح های عمرانی مهم در این شهرستان اجرای پل زیرگذر حصارخروان است که با هماهنگی ادارات ذیربط برای تکمیل آن اقدام شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مطالبات مردمی گفت: مجریان طرح باید با تسریع در اجرای این پروژه زمینه بهره برداری از آن را مهیا کنند تا بتوانیم در ادامه آن طرح تعریض زیرگذر در حصار خروان برای تامین روشنایی پل خلیج فارس محمدیه هم اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز