خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین تاکید کرد:

فرمانداران جلوی هر گونه سوءاستفاده احتمالی در انتخابات را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۴۹

استاندار قزوین گفت: فرمانداران موظف هستند در روند برگزاری انتخابات از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با فرمانداران و بخشداران افزود: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باید اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و مسیر ما اجرای صحیح و درست قانون باشد.

هدایت الله جمالی پور همچنین اظهار داشت: فرمانداران موظف هستند با هرگونه بی قانونی برخورد کرده و در روند برگزاری انتخابات از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری کنند.

جمالی پور تاکید کرد: مردم ما باید احساس کنند که مجموعه مدیران استان امانت‌دار و پاسدار حقوق آنها هستند و انتظار بنده از مجموعه مسئولان استانی نیز این است که مدافع قانون اساسی و حقوق مردم باشند.

استاندار قزوین در ادامه سخنان خود در مورد نقش و جایگاه مسئولان در ایام انتخابات گفت: مسئولان تنها کارگزار دولت نیستند، بلکه کارگزار نظام جمهوری اسلامی بوده  و مردم ولی نعمت آنها هستند که همین موضوع سبب می‌شود تا در ایام انتخابات، مردم حقوق خود را به کارگزان نظام و انقلاب تنفیذ کنند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: اصل و اساس یک حکومت مردم هستند و به قول فرمایش امام راحل (ره) حکومت بدون مردم هیچ معنا و مفهومی ندارد، بنابراین مردم برای زندگی بهتر حقوقی را تنظیم می‌کنند که به شکل گیری قانون منجر می‌شود.

استاندار قزوین یادآور شد: حکومت ما همواره با رای مردم تداوم یافته و مدلی که امام راحل (ره) ترسیم کرده‌، مشروعیت خویش را از باورهای دینی، اعتقادی و اعتماد مردم به دست آورده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز