خبرگزاری کار ایران

افزایش 22 درصدی بودجه شهرداری های استان قزوین نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۹۶۴

بودجه شهرداری‌های استان قزوین در سال جاری با رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته به ۱۰هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی صالحی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در نشست مجمع شهرداران قزوین از پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال به شهرداری های استان در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت:  در این مدت همچنین با ارایه ۱۸ میلیارد ریال اعتبار به بخش حمل و نقل شهرداری های استان کمک شده است.

وی همچنین گفت: در سال‌ جاری بیش از یک میلیون متر مربع مجوز احداث ساختمان در شهرداری های استان قزوین صادر شده است.

صالحی یادآور شد: در شرایط دشوار اقتصادی امروز که شهرداری ها هم از جهت پرداخت حقوق و مزایا و هم مسایل دیگر مشکل دارند حوزه عمرانی یکی از مهم ترین مشکلات شهرداری ها است و تمام تلاش ها باید در جهت کاهش‌ هزینه ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام معطوف شود.

وی اظهار داشت: دغدغه اصلی مدیریت شهری نبود درآمد پایدار است که باید با شفاف سازی درآمدها از مدیریت ناپایدار خارج شویم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود: در راستای خدمات بیشتر به شهروندان، شهرداری ها باید در ارتباط تنگاتنگ با دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باشند که در این خصوص بنا به موضوعات مطرح شده در چندین جلسه با دستگاه های مختلف جهت همفکری بیشتر با دستگاه های مربوط جلسه گذاشته شده است.

استان قزوین دارای ۲۵ شهر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز