خبرگزاری کار ایران

ابراهیم‌آبادی خبر داد:

بهسازی گردنه ابراهیم‌آباد توسط پیمانکار

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۵۷

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک گفت: برای بهسازی دست‌انداز گردنه ابراهیم‌آباد، پیمانکاری أخذ شده که هفته آینده نسبت به بهسازی این مهم اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، چند روز پیش در فضای مجازی از سوی کاربران عکس‌هایی منتشر شده بود که مربوط به دست‌انداز مسیر گردنه ابراهیم آباد به طالقان است که دقیقا در سر پیچ واقع شده و بیشتر خودروهای سواری و باری که از ابراهیم‌آباد به سمت بالای گردنه در حرکت هستند، برای اینکه داخل این دست‌انداز نیفتند از لاین مخالف عبور می‌کنند که این تغییر مسیر بسیار خطرناک بوده و گاها نیز موجب حادثه شده است.

موضوع مذکور را از رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک پیگیر شدیم.

هاشم ابراهیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: دست‌انداز سر پیچ مسیر گردنه ابراهیم‌آباد-طالقان از زیر، چندین مرتبه نشست کرده و چاله ایجاد شده که به طور مستمر نسبت به آسفالت آن  اقدام شده است.

وی با بیان اینکه موضوع مذکور در اولویت کاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک قرار دارد، افزود: اخیرا پیمانکاری أخذ شده و مقرر شده هفته آینده در محل دست‌انداز مذکور حضور یافته و عملیات ترمیم و بهسازی این چاله ایجاد شده را اجرایی کند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک ادامه داد: مقرر شده پیمانکار سطح دست‌انداز را به صورت هندسی کنده‌کاری کرده و یک لایه بتن اجرایی کرده و در کناره‌ها ریشه‌دار کند و روی آن عملیات آسفالت انجام شود.

ابراهیم‌آبادی در پاسخ به این سئوال که دلیل فرونشست دست‌انداز مذکور چیست، توضیح داد: احتمال وجود چشمه یا بالا بودن سطح آب وجود دارد. این در حالی است که به دلیل اینکه بین راه است مردم هم از آن اطلاعی ندارند که با اقدام پیمانکار، این مشکل رفع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز