خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

افزایش 46 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۸۲

فرمانده انتظامی استان قزوین از افزایش 46 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی است، افزود: برابر اطلاعات دریافتی، تعدادی از واحدهای صنفی در سطح استان برای عرضه و فروش لباس‌های مشکی با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف اقدام کرده بودند که ۸۰ درصد آنها توسط نیروی انتظامی جمع آوری شد.

سردار مهدی حاجیان با تاکید بر استمرار طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم شهروندان خواست: ضمن حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از خرید هرگونه لباس مشکی با طرح نامتعارف برای خود و فرزندان خودداری کنند.

وی اظهار داشت: همچنین طرح جمع آوری مانتوهای جلوباز و شیشه‌ای در سطح بوتیک‌ها و مغازه‌ها و صنوف تولیدکنندگان و توزیع کنندگان آغاز شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه عزم پلیس برای جمع آوری پوشاک خلاف موازین اسلامی جدی است، افزود: با متصدیان مغازه یا فروشگاه‌هایی که به توزیع این گونه لباس‌ها اقدام کرده یا آن را در معرض دید عموم قرار دهند برابر قانون نظام صنفی برخورد شده و نسبت به مهر و موم اینگونه واحدها اقدام خواهد شد.  

فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در سال جاری اولویت پلیس قزوین دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر بوده که تعداد دستگیری‌ها در این زمینه نسبت به مدت مشابه قبل ۸۰ درصد رشد داشته است.

وی به افزایش ۴۶ درصدی دستگیری خرده‌ فروشان مواد مخدر در سطح استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: ۷۸ طرح در این زمینه اجرا شده و بیش از ۲ تن مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

حاجیان ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با هدف مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با جرایم، جمع آوری معتادان متجاهر، انتظام بخشی ترافیکی، کنترل مجرمان سابقه دار، ساماندهی مناطق حاشیه نشین و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان اجرا شد.

این مقام ارشد انتطامی تاکید کرد: همچنین طرح‌های امنیت بخش پلیس از قبیل برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان با هدف ارتقای رضایت‌مندی عمومی شهروندان در نقاط جرم خیز با جدیت تمام دنبال شده و از مهمترین اولویت‌های پلیس محسوب می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز