خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین :

هر جا پلیس پناهگاه مردم شد اعتماد به نظام افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۰۹

استاندار قزوین عنوان کرد: حکومت همیشه متعلق به مردم بوده و پلیس پناهگاه مردم است و باید این خدمتگزاری را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم رزمایش زنگ نشاط که با حضور مسئولان انتظامی و قضایی استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: شهدای سپاه، نیروانتظامی، ارتش و همه کسانی که در آن دوران جهاد کرده و جانشان را تقدیم میهن و انقلاب کردند، موجب اقتدار و پایداری نظام شده و امنیت امروز را مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم.

وی گفت: دو عنصر آموزش و امنیت برای توسعه کشور مهم است. در جنگ نرم این دو عنصر بسیار مهم اگر توسط دشمن مورد هدف قرار گیرد می تواند کشور را نابود کند.

استاندار قزوین اظهار کرد: پس از جنگ نظامی با دشمنان وارد جنگ نرم شده‌ایم. در این جنگ ابزار زیادی برای ایجاد آسیب وجود دارد که مهم‌ترین آن ناکارآمد کردن آموزش کشور و امنیت است.

جمالی پور عنوان کرد: امروز همه وظیفه داریم دشمن شناسی را بعنوان سرلوحه کار خود قرار دهیم. یکی از ابزارهای دشمن، ترویج مصرف مواد در بین قشر جوان است. این ابزار، ابزاری است که با سرعت در جامعه نفوذ پیدا می کند و وقتی یک سرمایه اجتماعی در معرض این ماده قرار گیرد همه جامعه در خطر قرار می گیرد.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که هویت اجتماعی و دینی ما را بگیرد که اگر این هویت از بین برود مسیر جامعه رو به پوچی خواهد رفت.

وی ادامه داد: در استان قزوین این باور وجود دارد که همه دستگاه ها دغدغه خدمت به مردم و پرهیز از چندگانگی در جامعه را دارند. همه جا باید ظرفیت هایمان را بسیج کنیم و اختلاف سلایق را در جهت خدمت به مردم بکار گیریم. اگر بخواهیم ایرانی آباد و مستقل داشته باشیم باید تمام سرمایه های اجتماعی و مادی در کنار هم باشند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ها برای اقتدار کشور استفاده شود. هرکجا پلیس با اقتدار عمل کرده برای کشور امنیت و برای دشمنان ناامنی ایجاد کره است و پلیس برای بهتر زیستن مردم می تواند قدم های مهمی بردارد تا مردم اعتمادشان به دولت تغییر کند و مردم باید بدانند که ما خدمتگزار آنها هستیم.

جمالی پور گفت: حکومت همیشه متعلق به مردم بوده و پلیس پناهگاه مردم است و باید این خدمتگزاری را افزایش دهد. چرا که هرجا پلیس پناهگاه مردم بوده، اعتماد مردم به نظام افزایش یافته است و امیدوارم با ایجاد امنیت به ویژه برای دانش آموزان قدم های مثبت و مهمی برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز