خبرگزاری کار ایران

ایجاد اشتغال برای 50 مددجوی بهزیستی آبیک با پرداخت تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۲۶

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغال، برای بیش از 50 نفر ازمددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان آبیک اشتغال ایجاد می‌شود.

یوسف کازانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در یک مرحله 6 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان آقا و خانم تخصیص یافته که 13 نفر به بانک ملت استان قزوین معرفی شده و به بانک‌های عامل شهرستان معرفی خواهند شد.

وی افزود: هفته گذشته حدود 10 میلیارد ریال دیگر تسهیلات اشتغال اختصاص یافته که مقرر شده به 26 نفر پرداخت شود که معرفی به بانک انها هم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک ادامه داد: در صورت تخصیص 6 میلیارد ریال دیگر از تسهیلات اشتغال، به 13 نفر پرداخت خواهد شد.

کازانی اضافه کرد: تسهیلات اشتغال در دو بخش مشاغل خانگی تا سقف 250 میلیون ریال و خوداشتغالی تا سقف 500 میلیون ریال تقسیم می‌شود که سعی شده سقف تسهیلات به مددجویان بهزیستی پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: رسته‌های مشاغل خانگی که تسهیلات اشتغال اختصاص می‌یابد شامل خیاطی و قالی‌بافی و رسته‌های خوداشتغالی شامل دامداری، ادوات کشاورزی، آرایشگری و توسعه و تجهیز کشاورزی و غیره می‌شود.

این مسئول میزان تعهد ایجاد اشتغال امسال اداره بهزیستی شهرستان آبیک را 24 نفر ذکر و تصریح کرد: بیشتر از تعهد و برای بیش از 50 نفر شغل ایجاد خواهد شد و رشد 100 درصدی ایجاد اشتغال تحقق می‌یابد.

پرداخت تسهیلات کارا به 2 نفر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک افزود: در زمینه دامداری و کشاورزی تسهیلات کارا به دو مددجوی بهزیستی شهرستان آبیک، هر کدام به مبلغ 400 میلیون ریال پرداخت شده است.

کازانی با اشاره به تشکیل گروه خودیار در روستای قشلاق شهرستان آبیک مطرح کرد: از سوی این گروه آموزش خیاطی و نمدبافی به 9 نفر از مددجویان حوزه توان‌بخشی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: 160 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض سرمایه کار استاد و شاگردی برای هشت نفر از مددجویان معلول روستایی شهرستان آبیک اختصاص یافته که مددجویان به صورت تجربی حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

این مسئول افزود: برای 15 نفر از مددجیان بهزیستی شهرستان آبیک بیمه خویش‌فرمایی و کارفرمایی پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز