خبرگزاری کار ایران

در جشنواره تعاونی‌های برتر استان صورت گرفت؛

تجلیل از 16 تعاونی برتر استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۱۲۸

۱۶ تعاونی برتر استان روز یکشنبه در چهاردهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این مراسم که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مسعود بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران دستگاه ‌های اجرایی استان حضور داشتند.

 ۱۹۱ تعاونی در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان ثبت نام کرده بودند که در نهایت با توجه به ملاک‌هایی از قبیل فعالیت سه ساله تعاونی‌ها، به روز بودن مجامع عمومی آنها، رعایت قوانین و مقرارات، ارایه اظهارنامه مالیاتی، بیمه بودن کارکنان تعاونی و داشتن دفاتر قانونی از ۱۶ تعاونی تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: تعاونی‌های استان قزوین با ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه برای ۹ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده اند.

مسعود بابایی اضافه کرد: بیش از سه هزار تعاونی در استان در حوزه‌های مختلف مجوز دریافت کرده اند که ۷۶۸ مورد آنها در استان فعال هستند.

وی افزود:از این تعداد ۱۴۲ تعاونی در بخش توزیع، ۴۳۲ تعاونی در تولید و ۱۹۴ تعاونی در بخش خدمات استان فعالیت دارند.

استان قزوین سه هزار تعاونی دارای مجوز و ۷۶۸ تعاونی فعال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز