خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه عکس انفرادی محرم با حضور مدیر کل ارشاد قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۵۹۷

طی مراسمی نمایشگاه عکس انفرادی محرم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و مسئولان شهرستان آبیک افتتاح شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، در این نمایشگاه 25 قطعه عکس 60 در 80 بر روی شاسی با موضوعات عزاداری‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، اربعین حسینی، شام غریبان، مراسم تعزیه از استان‌های قزوین، خوزستان، یزد، تهران، کرج و گیلان و شهرستان آبیک به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه که به عنوان همت انجمن سینمای جوان شهرستان آبیک و عکاس فرهیخته مهران محمدی برپا شده، از امروز به مدت یک هفته صبح ها از ساعت 12_9 و عصرها از ساعت 20_16 برای بازدید علاقمندان باز است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه علاوه بر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، معاونان فرهنگی و اداری و مالی این اداره کل، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان شهرستان و هنرمندان و اصحاب رسانه این شهرستان حضور داشتند.

در حاشیه همایش در سوگ سیدالشهدا«ع» که به همت حسینیه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان آبیک برگزار شد، استاد مصطفی عابدینی از اساتید برتر خوشنویسی کشور به صورت بداهه اشعار و جملات در رثای امام حسین «ع» به رشته تحریر درآورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز