خبرگزاری کار ایران

در آستانه بازگشایی مدارس صورت گرفت؛

راه‌اندازی پویش مشق مهر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۳۶۵

پویش تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزان بی‌بضاعت با عنوان «پویش مشق مهر» در بهزیستی قزوین راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اهمیت انجام خیر و خداپسندانه در برخی ایام با اعلام این خبر گفت: بعضی از مقاطع در کشور با مهر و عاطفه و فداکاری عجین شده که یکم مهر نیز یکی از آن مقاطع است که نونهالان کشور راهی مدارس می‌شوند.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، بخشی از افراد جامعه نیازمند به افراد داراتر غبطه می‌خورند که ضرورت دارد در موسم مهر که شهروندان برای فرزندان خود خرید می‌کنند، یک یا دو قلم جنس برای کودکان بی‌بضاعت تهیه کنند.

وارثی با بیان اینکه  سال گذشته از طریق کمپین لبخند مهر  یک میلیارد و 668 میلیون وپانصدوده هزار ریال جمع آوری شد، توضیح داد: از این مبلغ 22 میلیون ریال نقدی و یک میلیارد و 646 میلیون و 510 هزار ریال  غیر نقدی بوده است.

به اذعان این مسئول کمک های نقدی وغیر نقدی با مبنای شناسایی جامعه هدف در استان‌ها توزیع شده که سه هزار و 750 نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شامل دانش‌آموزان و دانشجویان هستند .

مدیر کل بهزیستی استان قزوین این را هم بیان کرد که خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب: 4177034541902712ویا شماره شبا :IR670100004177034541902712 به سازمان بهزیستی واریز کنند  و یا از طریق شماره تماس 02833240366 جهت دریافت راهنمایی برای اهداء کمک‌های غیر نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز