خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد:

لزوم پیگیری جدی در حل مشکلات جامعه کارگری/ شایسته سالاری در انتخاب مدیران، اعمال شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۶۹

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حمایت از کارگران و جامعه کارگری با جدیت دنبال شده و کرامت این قشر زحمت کش و مهم حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام عابدینی در آئین تکریم و معارفه استاندار قزوین که با حضور وزیر کشور در سالن جلسات دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به ایام عزاداری سالار شهیدان بیان کرد: امام حسین(ع) چراغ هدایت است و با تٲسی از ایشان می توانیم در مسیر حق گام برداریم.

وی گفت:  بیعت نکردن امام حسین(ع) با یزید، نشان دهنده مسیر حقیقت بوده و تکلیف رفاقت‌های امروز ما را نیز مشخص کرد.

حجت الاسلام عابدینی اظهار کرد: اباعبدالله الحسین (ع) نه تنها خوبی‌ها را ستایش می‌کردند، بلکه امر به خوبی‌ها می‌کردند و نه تنها از بدی‌ها منزجر بودند بلکه امر به پرهیز از بدی‌ها می‌کردند و مسئولان و آحاد جامعه باید تمام قد در مقابل بدی‌ها بایستند.

خطیب جمعه قزوین عنوان کرد: با تٲسی از این سخن امام حسین(ع) که فرمودند من رسم ندارم از گمراهان کمک بگیرم امروز نیز باید کسانی به کار گرفته شوند که لیاقت و شایستگی داشته باشند و از شایستگان باشند.

وی افزود: با تبعیت از فرمایش امام حسین مبنی براینکه اگر دین ندارید آزاده باشید، نباید تحت تاثیر دیگران منافع ملی و مصلحت مردم را در نظر نگیریم و اگر بر اساس منافع زیاده‌خواهان عمل کنیم، حریت و آزادگی خود را از دست داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به جایگاه نماز در جامعه تصریح کرد: خداوند فرمود هر موقعیتی پیدا کردید نماز را اقامه کنید و این مهم رسالت همه انبیاء الهی بوده است. هر مسئولی تا موقعیتی پیدا می‌کند باید نماز را اقامه کند که اجرای دقیق عدالت، حمایت از مظلومان، با عظمت شمردن نمازهای جمعه و جماعت مصداق بارز اقامه نماز است.

حجت الاسلام عابدینی با خطاب به استاندار جدید اضافه کرد: حمایت از کارگران و جامعه کارگری با جدیت دنبال شود و حقوق و امنیت شغلی آنها به بهترین شکل تامین شود تا کرامت این قشر زحمت کش و مهم حفظ شود.

وی ادامه داد: حمایت از کشاورزی و کشاورزان تقویت شود و نقاط ضعف در این حوزه برطرف و نقاط قوت در این حوزه اثرگذار برطرف شود.

خطیب جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حمایت از روستاها و صنایع دستی و استفاده از جوانان در رشد و توسعه استان بسیار موثر است و امام علی (ع) نیز فرموده‌اند که با جوانان مشورت کنید و البته آن را با پیران هم در میان بگذارید تا تصمیمات شما پویا و پخته شود.

حجت الاسلام عابدینی گفت: حمایت از مظلومان و محرومان در مقابله با زیاده‌خواهان ضروری است. خدا را شاکریم که بساط خان‌ها در استان قزوین جمع شده است اما بقایای آنها هم مردم را آزار می‌دهد و باید در مقابل آنها از مظلومان و محرومان حمایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز