خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید قزوین عنوان کرد:

سند توسعه استان را با همکاری نخبگان اجرایی می‌کنم/ نقد عادلانه و عالمانه را می‌پذیرم

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۶۸

استاندار جدید قزوین گفت: توجه به ظرفیت نخبگان برای من همیشه مهم بوده و با همکاری نخبگان، سند توسعه استان را اجرایی خواهم کرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور صبح امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان دهمین استاندار قزوین معرفی شد.

هدایت اله جمالی پور استاندار جدید قزوین در این مراسم بیان کرد: برای رسیدن به جایگاه شایسته، نیاز به تعامل همه اقشار مردم و آحاد جامعه به دور از دامن زدن به اختلافات موجود می باشم.

وی گفت: باید هوشیار باشیم ابزار دشمنان نشویم. مردم از فاصله گرفتن مسئولان ناراحت هستند و باید توجه داشته باشیم که توجه مسوولان به رفع مشکلات مردم معطوف باشد.

استاندار جدید قزوین اظهار کرد: بین تحریب و نقد تفاوت وجود دارد و بنده نقد عالمانه را موجب حرکت در مسیر درست می دانم از همین رو پذیرای نقد عادلانه و عالمانه هستم.

وی افزود: به دور از نگاه سیاسی، از سرمایه های انسانی از بین جوانان و بانوان در مشارکت و مدیریت استان استفاده خواهم کرد.

جمالی پور گفت: از مدیران خدوم استان می خواهم که با انجام درست وظایف خود و عمل به مسئولیت ذاتی خود در جایگاه محوله، به مردم اطمینان دهند که خادم مردم هستند.

وی افزود: استان ظرفیت های ارزشمند و متنوع در حوز های مختلف دارد و شهرک های صنعتی، زمین‌های کشاورزی، دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی، همه ظرفیت های بزرگ برای جهش اقتصادی استان هستند.

استاندار جدید قزوین افزود: توجه به ظرفیت نخبگان برای من همیشه مهم بوده و با همکاری نخبگان، سند توسعه استان را اجرایی کرده و در مدت زمان کوتاه سعی می کنیم بر این امر فائق آییم.

گفتنی است مشاور ویژه استاندار تهران در امور اقتصادی، معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی از جمله سوابق خدمتی جمالی پور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز