خبرگزاری کار ایران

هشدار مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

گسل شمالی قزوین نگران کننده است/ خسارت ۲۲۵۰ میلیارد تومانی حوادث سیل به قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۸۶

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به اینکه پس از بارندگی ها در الموت غربی و شرقی شاهد رانش زمین بودیم ، گفت: در شمال وجنوب جنوب قزوین گسل های زیادی داریم که گسل شمالی نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت الله مهدیخانی در این همایش ملی تخصصی درس آموخته‌ها، فرصت‌ها، چالش‌ها و تهدیدات سیل اخیر که با حضور مدیران بحران استان و نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح سه‌شنبه-12 شهریور ماه-  در استانداری قزوین برگزار شد،افزود : البته پایش هایی در حال انجام است  تا در زمان حادثه خسارت ها را به حداقل برسانیم.

وی  اظهار داشت: استان قزوین یکی از استان‌های حادثه خیز است که از ۳۱ حادثه تعداد ۲۵ مورد را در این استان شاهد هستیم و نقش رسانه ها در کاهش خسارات بی اثر نیست.

وی افزود: در سیل فروردین ماه سال‌جاری با ۶۸ میلیمتر بارندگی در ۳۶ ساعت بیشترین حجم را نشان داد و اقداماتی از جمله بازدید از مناطق با کمک بخشداران و فرمانداران برای مدیریت صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: در زمان بارش‌ها مدیریت های خوبی صورت گرفت و توانستیم میزان خسارت ها را کاهش دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اضافه کرد: ۱۲ نفر در سیل ها جان خود را از دست دادند و ۲/۲۵۰ میلیارد تومان خسارت به استان وارد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز