خبرگزاری کار ایران

با حضور نجار صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش ملی مدیریت بحران در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۰۳۸

همایش ملی مدیریت بحران با هدف استفاده از فرصت‌ها و تحلیل چالش‌های پیش رو هنگام وقوع بحران‌های احتمالی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اعلام این خبر افزود: در این همایش ملی و تخصصی اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مدیران کل مدیریت بحران ۳۱ استان حضور خواهند یافت.

قدرت‌الله مهدیخانی تصریح کرد: بدون شک پس از وقوع هر حادثه و رویدادی تجربیات گران‌بهایی کسب می‌شود که در صورت انتقال درست آنها به نسل‌های بعدی می توان جلوی بسیاری از خسارت‌های احتمالی را گرفت.

وی با اشاره به اهداف این همایش، گفت: شناسایی خطرات و ارزیابی میزان آسیب پذیری جامعه، نیازسنجی آموزشی مدیران بحران در سطوح مختلف، شیوه‌های‌نظارت و کنترل بر فعالیت‌های مرتبط با کاهش مخاطرات، چگونگی اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با بحران و بررسی نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در کاهش آسیب‌ها از جمله اهداف این همایش ملی است.

مهدیخانی درخصوص محورهای همایش نیز گفت: اعلام هشدار، تخلیه و اسکان اضطراری، شیوه‌های صحیح مدیریت منابع، چگونگی ایجاد نظم و امنیت، آتش نشانی و نجات قربانیان هنگام مدیریت بحران، نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی‌بحران، تبیین جایگاه گروه‌های آسیب‌پذیر و طراحی الگوهای مناسب مقابله و مراقبت‌های پزشکی از جمله مسایل مطرح شده در همایش ملی مدیریت بحران قزوین خواهد بود.

همایش ملی مدیریت بحران روز سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز