خبرگزاری کار ایران

شناسایی 200 نقطه ساخت و سازهای غیرمجاز در قزوین/ تخریب 9 مورد برای آزاد ساز بستر مسیل ها

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۹۰۳

۹ مورد ساخت‌ و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه رزجرد قزوین، در راستای آزادسازی بستر مسیل‌ها و اراضی ملی تصرف شده توسط شرکت آب منطقه‌ای استان تخریب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در بستر و حریم رودخانه رزجرد قزوین بیش از ۷۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی شده و احکام قضایی مورد نیاز برای تخریب آنها گرفته شده است.

یدالله ملکی با بیان اینکه عملیات تخریب زمان‌بر است، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن برخی ساخت وسازها در نقاط دشوار بستر و حریم رودخانه، اقدامات عملیاتی برای تخریب به آهستگی پیش می‌رود و انتظار داریم که بتوانیم تا پایان شهریور ماه سال جاری این نقاط را تخریب کنیم.

ملکی تعداد کل ساخت و سازهای غیرمجاز شناسایی شده در استان قزوین را ۲۰۰ نقطه اعلام کرد و گفت: به محض پایان یافتن تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه رزجرد، عملیات تخریب را در رودخانه‌های شاهرود، باراجین و ... دنبال خواهیم کرد و این روند کاملا برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین بر همکاری شهروندان و مالکان این ساخت و سازها تاکید کرد و اظهار داشت: هدف از این تخریب‌ها، تعریض رودخانه‌های استان و پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه است که شاید در آینده استان را با خطرات و تهدیدات جدی مواجه کنند.

ملکی با بیان اینکه مسئولیت اجرای تخریب‌ها بر عهده شرکت آب منطقه‌ای است، اظهار داشت: اگرچه در این اقدام دادستان عمومی و انقلاب قزوین، مسئولان استانداری و دیگر نهادهای اجرایی همکاری کردند، اما مدیریت اجرایی این اقدامات بر عهده شرکت آب منطقه ای است و باید مردم نیز همکاری همه جانبه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز