خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق قزوین:

گاز رسانی به صعب العبورترین مناطق قزوین در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۵۴۲

استاندار سابق قزوین گفت: گازرسانی به صعب العبورترین مناطق استان قزوین در حال اجراست.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز جمعه در مراسم گازرسانی به ۳۱ روستای استان قزوین که به طور نمادین در روستای الولک از توابع شهرستان قزوین برگزار شد، افزود: در سال‌های دور، انرژی گاز تنها در حد نصب یک علمک و استفاده از گرمایش آن در خانه‌ها بود اما امروزه علاوه بر استفاده در منازل مسکونی، نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه سایر بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی و اقتصادی ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز بخش اعظم صنعت کشور نیازمند انرژی گاز است و حتی در حوزه کشاورزی و کشت گلخانه‌ای هم مورد استفاده قرار دارد.

زاهدی با بیان اینکه پایه و اساس بخش خدمات مانند گردشگری و مراکز اقامتی که شغل و درآمد برای کشور ایجاد می‌کند، انرژی گاز است، افزود: خوشبختانه دولت‌ها در تمام سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه توسعه گاز به مراکز مختلف انجام داده‌اند به طوری که در ابتدای انقلاب تنها یک خط انتقال گاز از بوشهر به سمت تهران وجود داشت و تعداد معدودی از شهرهای کشور در این مسیر از نعمت گاز برخوردار بودند.

زاهدی اضافه کرد: نعمت گاز که می‌تواند صدها سال انرژی کشور را تامین کند امروز در تمام شهرهای کشور به کار گرفته شده و گازرسانی به صعب العبورترین مناطق استان نیز با وجود سختی و هزینه‌های زیاد در حال انجام است.

وی گفت: خوشبختانه امروز این انرژی پاک در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار دارد و دولت تلاش می کند با وجود مشکلات زیاد زمینه بهره برداری همگان را از آن فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز