خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد آبیک خبر داد؛

248 پایگاه جشن عاطفه ها پذیرای مردم آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۰۳

رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک از استقرار 248 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دوست علی حیدری در حاشیه برگزاری جشن عاطفه ها در جمع خبرنگاران شهرستان آبیک اظهار کرد: از 248 پایگاه جشن عاطفه ها، سه پایگاه سیار و مابقی ثابت است.

وی افزود: جشن عاطفه ها امروز و فردا در پایگاه های ثابت و سیار برگزار می‌شود که فردا در میعادگاه های نمازجمعه پایگاه ها استقرار می‌یابد.

رئیس کمیته امداد شهرستان آبیک ادامه داد: پایگاه های ثابت جشن عاطفه ها در شهرهای آبیک و خاکعلی و روستاهای زیاران، قشلاق و ناصر آباد پذیرای مردم خیر و نیکوکار هستند.

حیدری اضافه کرد: در دهم مهر ماه جشن عاطفه ها در 105 مدرسه شهرستان آبیک برگزار می‌شود که برگزاری نمادین این جشن در سه مدرسه صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک هم در جمع خبرنگاران گفت: خدای متعال به انسان‌های متمکن تفضل کرده و حقی را از مال آنان برای نیازمندان تعیین کرده است.

وی شرکت در جشن عاطفه ها را آزمون و امتحان برای همه دانست و افزود: اکنون مشخص می‌شود که نیازمندان چگونه آبرومندانه صبوری می‌کنند و توانمندان در این شرایط چقدر به نیازمندان کمک می‌کنند.

امام جمعه شهرستان آبیک اضافه کرد: جشن عاطفه ها سنت حسنه ای است که شرکت در این جشن در این شرایط سخت معیشتی، می‌تواند مرهمی بر قلوب نیازمندان و مستمندان بگذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز