خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

لزوم مدیریت آسیب های فضای مجازی برای ساماندهی و خنثی سازی اقدامات دشمنان

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۷۳

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب‌های فضای مجازی باید به نحو مطلوبی برای ساماندهی و خنثی سازی اقدامات دشمنان در آن اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داود محمدی روز پنجشنبه در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت تجلیل از دستگاه‌های برتر استان قزوین با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی برگزار شد، افزود: حفظ امنیت و استقرار آرامش در کشور از وظایف کلیدی وزارت اطلاعات و دستگاه امنیتی و نظامی است که خوشبختانه گام‌های بلندی در این حوزه برداشته شده و امنیت کشور ایران در منطقه و دنیا تلالو و درخشندگی دارد.

محمدی افزود: وزارت اطلاعات در تقویت قدرت نرم نظام و صیانت از منابع انسانی، سرمایه‌های اجتماعی و ایجاد وحدت و انسجام در بین آحاد جامعه و مسئولان نیز نقش مهمی ایفا می‌کند و تاکنون به نحو مطلوبی از عهده این وظیفه برآمده است.

وی اضافه کرد: کشور ایران اسلامی به لحاظ قدرت سخت و نرم در منطقه از درخشندگی ویژه ای برخوردار است و باید از همه سربازان گمنام این عرصه تقدیر کرد.

این نماینده با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: باید برای تحقق این بیانیه، تدبیر و تمهیدی اتخاذ شود و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تمام توان خود را به کار گیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز